سوالات متداول

نحوه رزرو پرواز و هتل برای سفارت یا کنسولگری و اخذ ویزا؟

شما می‌توانید از طریق منوی رزرو پرواز بلیط هواپیمای خود را جهت ارائه به سفارت یا کنسولگری و اخذ ویزا تهیه فرمایید و همچنین می‌توانید از طریق منوی رزرو هتل واچر هتل خود را جهت ارائه به سفارت یا کنسولگری تهیه فرمایید یا رزرو پرواز و هتل را با هم تهیه کنید.

آیا امکان خرید کامل بلیط پرواز یا هتل رزرو شده وجود دارد؟

بله امکان خرید همان بلیط هواپیما یا هتل رزرو شده وجود دارد و شما باید علاوه بر هزینه رزروی که پرداخت کرده‌اید کل مبلغ بلیط هواپیما یا هتل را بپردازید.

رزرو بلیط هواپیما برای چه مدتی اعتبار دارد؟

رزرو بلیط هواپیما با توجه به تاریخ سفر و نوع ایرلاین تا 3 هفته اعتبار دارد.

آیا امکان رزرو از سایر کشورها امکانپذیر است؟

بله، امکان رزرو برای سایر کشورها امکانپذیر است.

آیا خرید بلیط هواپیما برای سفارت به صورت یک طرفه قابل قبول است؟

خیر. دلیل اصلی درخواست سفارت‌ها برای رزرو پرواز به صورت رفت و برگشت،‌ این است که اطمینان حاصل کنند که ویزای شما دارای زمان مشخصی بوده و رزرو بلیط پرواز یک طرفه این نکته را ثابت نمی‌کند که پس از انقضای ویزا به کشور خود باز خواهید گشت به ویژه برای متقاضیان ویزای توریستی اما در برخی موارد مانند ویزای تحصیلی یا کاری یا الحاق به خانواده بلیط یک طرفه هم قابل قبول است. لازم به ذکر است که آژانس ما رزرو بلیط هواپیما بصورت یکطرفه را برای متقاضیان انجام می‌دهد.

نحوه استعلام و اعتبار سنجی بلیط رزرو شده چگونه است؟

رزرو بلیط هواپیمایی که ما برای شما انجام می دهیم واقعی است و شما می‌توانید از طریق وبسایت رسمی همان ایرلاین از طریق گزینه یا منوی Manage booking که در تمام ایرلاینها وجود دارد و با وارد کردن کد رزرو یا همان PNR و نام خانوادگی، رزرو بلیط هواپیمای خود را مشاهده کنید. همچنین شما می‌توانید از طریق دانلود اپلیکیشن CheckMyTrip در موبایل خود که یکی از اپلیکیشن‌های مورد استفاده در سفارت‌ها و سایر مراکز می‌باشد با وارد کردن ا وارد کردن کد رزرو یا همان PNR که در بالای بلیط رزرو شده وجود دارد واقعی بودن بلیط خود را راست آزمایی کنید، البته باید نام و نام خانوادگی شما در تنظیمات اپلیکیشن با نام و نام خانوادگی روی بلیط یکسان باشد.

اعتبار سنجی هتل رزرو شده چگونه است؟

رزرو هتلی که ما برای شما انجام می‌دهیم واقعی است و برای تمامی سفارت‌ها و کنسولگری‌ها و سایر مراکز قابل قبول و معتبر است و تا 3 هفته اعتبار دارد. شما می‌توانید از طریق دانلود اپلیکیشن CheckMyTrip در موبایل خود که یکی از اپلیکیشن‌های مورد استفاده در سفارت‌ها و سایر مراکز می‌باشد با وارد کردن کد رزرو یا همان PNR  واقعی بودن رزرو هتل (واچر)  خود را راست آزمایی کنید، البته باید نام و نام خانوادگی شما در تنظیمات اپلیکیشن با نام و نام خانوادگی روی واچر هتل یکسان باشد.

آیا گشت‌لاین نامه‌ها و برنامه سفر را ویرایش و تنظیم می‌کند؟

بله. شما باید نامه‌ها و مدارک موردنیاز را از طریق بخش مشاوره (منوی مشاوره) پس از رزرو وقت مشاوره بصورت فایل ارسال کرده و کارشناس مربوطه پس از بررسی در کوتاهترین زمان امورات مربوطه را انجام می‌دهد.

آیا گشت‌لاین بیمه مسافرتی صادر می‌کند؟

بله. گشت‌لاین کارگزار رسمی بیمه سامان می‌باشد و می‌تواند برای تمامی کشورها بیمه مسافرتی صادر کند. شما می‌توانید از طریق منوی بیمه مسافرتی اقدام کنید و بیمه مسافرتی خود را جهت ارائه به سفارت یا کنسولگری تهیه کنید و در کمتر از سه ساعت پس از تایید بیمه را از طریق ایمیل دریافت کنید.

بیمه مسافرتی صادر شده برای چه مدت اعتبار دارد؟

بیمه مسافرتی صادر شده برای 6 ماه اعتبار دارد و پس از گذشت 6 ماه امکان لغو یا ویرایش بیمه مسافرتی وجود ندارد و هیچ مبلغی مستردد نمی‌شود. یعنی اگر شما بیمه مسافرتی یکساله یا دوازده ماه داشته باشید تا 6 ماه امکان لغو یا ویرایش بیمه مسافرتی شما وجود دارد. 

نحوه کنسل کردن بیمه مسافرتی چگونه است؟

کنسل کردن بیمه مسافرتی تنها از طریق نمایندگی صادر کننده بیمه مسافرتی امکانپذیر است بنابراین جهت کنسل کردن بیمه مسافرتی صادر شده باید نامه ردی یا مهر ردی در پاسپورت همراه با شماره کارت و شماره شبا حساب بانکی خود را برای ما ارسال کنید و یا شخصاً به آدرس ذیل مراجعه کنید. ﺗﻬﺮان - ﺧﯿﺎﺑﺎن ﻣﻄﻬﺮي - ﺧﯿﺎﺑﺎن ﮐﻮه ﻧﻮر - ﺑﻦ ﺑﺴﺖ دوم - ﭘﻼك 9 - ﻃﺒﻘﻪ 6 - شرکت بیمه سامان تلفن : 88700204(21)98+  Saman Insurance Co: 6th Floor,No 9,2nd Deadend, Kooh Noor St, Motahari Ave, Tehran, Iran Tel:  +98 (21) 88700204

منظور از بیمه مسافرتی 30,000 یورو و 50,000 یورو چیست؟

بعضی مواقع این اصطلاح باعث درک اشتباه نسبت به مبلغ پرداختی به بیمه می‌شود. منظور از بیمه مسافرتی 30,000 یورو یا 50,000 یورو میزان سقف پوشش و جبران خسارتی است که شرکت بیمه باید به شما پرداخت کند می‌باشد و با هزینه‌ای که شما بابت صدور بیمه مسافرتی پرداخت می‌کنید کاملاً متفاوت است.

نحوه درخواست تعیین وقت سفارت جهت تایید یا ارائه مدارک و اخذ ویزا ؟

برای تعیین وقت سفارت جهت ارائه یا تایید مدارک و یا مصاحبه و اخذ ویزا باید از طریق منوی تعیین وقت سفارت اقدام کنید.

اخطار 404 چیست؟

در صورتی که آدرس صفحه‌ای را اشتباه وارد کرده باشید با صفحه اخطار 404 مواجه میشود. در صورت مواجه شدن با صفحه 404 به صفحه اصلی(خانه) بازگردید یا آدرس خود را ویرایش یا صحیح وارد کنید.

اوووپس! نتوانستیم جای گذاری فرم شما را انجام بدیم.